25 mars 2010

Heklet pannebånd!


I går hadde vi besøk av en av tanteungene mine, Jonathan, og da benyttet jeg sjansen til å måle ham rundt hodet. Jeg hadde nemlig noe blått garn liggende, og ingen prosjekter på gang;) Derfor var det på tide å få fingrene i gang, og hekle et panneband...


...men det ble litt kjedelig med bare blått. Så fordi jeg syntes det er litt gøy å gjøre ting personlig og på min egen måte, prøvde jeg først å sy inn et lite ansikt...



...hehe, ansiktet minner meg litt om en klovn, som egentlig passer veldig godt til Jonathan, fordi han er liten skøyer;) Men jeg ble ikke helt fortrolig med ansiktet, så jeg tok det opp og sydde heller inn navnet hans:



Tja, om dette ble så veldig bra vet jeg ikke, men jeg lot nå det være sånn og festet trådene. En ting jeg irriterte meg litt over var at garnet delte seg, men det er garnet skyld altså, det er nemlig en type som deler seg veldig lett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar