30 mai 2010

Mariusgenseren min er ferdig!!!

Det har vært få innlegg i bloggen min de siste dagene/ukene, og det har vært fordi jeg har vært så opptatt med ulike ting. Jeg har holdt på med mariusgenseren, og siden jeg ikke er noen racer på strikking, vil et såpass stort proskjekt ta lang tid. Siden jeg aldri klippet opp sidene til ermene, så det måtte jeg få hjelp til det :) Ja, jeg tok imot hjelp, utrolig!;P hehe
I tillegg hjalp jeg søstra mi med å sy kostymer til Barnas Dag, som jeg skal lage et innlegg om snart. I mellomtiden har jeg også heklet litt, men det vil jeg gjøre ferdig før jeg legger inn bilder:)

Mariusgenseren, fra begynnelse til slutt;)








Mariusgenseren min <3



Til å være den første "ordentlige" genseren jeg har strikket, så er jeg ganske fornøyd. På bildet er den heller ikke vasket, så jeg regner med at små ujavnheter vil rette seg litt mer ut. Eneste problemet mitt nå, er at min (utrolig skjønne) tanteunge på 5 år så meg strikke genseren og spurte; "Tante, kan du lage en sånn til meg også?" Skal han ha, så må jo lillebroren på 3 år også få :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar