11 september 2010

Pinnene går fortsatt!

Selv om det var en liten pause i innleggene, betyr det ikke at jeg har tatt pause:) Jeg har faktisk strikket to barnebukser, snart en barnegenser, og en lue. Grunnen til at ingen av dem er vist frem er fordi de ikke er 100% ferdig...Jeg er fortsatt ikke ferdig, men nå syntes jeg det var på tide å gi lyd fra seg. Så her er en liten sniktitt på genseren jeg holder på med:


Denne genseren har jeg designet mønsteret på selv. Jeg har mange å velge mellom. så jeg bare tok et av dem. Jeg vanskelig for å bestemme meg, for som regel så er ingen av dem bra nok. Men jeg sa til meg selv at det ikke var så farlig om mønsteret ble så fint, for da kunne jeg bare bruke genseren til å øve meg på å klippe opp og sy inn armer :)
Likevel skapte den stor frustrasjon. Nybegynner som jeg er strikker jeg ganske ujevnt, og før jeg fikk presset den, så den grusom ut. Men det hjalp å presse den, selv har et STORT innsving der hvor mønsteret er :P Pytt, pytt...kanskje?


...før og etter pressing...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar