03 juni 2011

Giveaway og et lite pip fra meg...

Som en liten blogger jeg er, leser jeg også andres blogger. Deltar også på konkurranser dersom jeg har lyst på premien som blir gitt bort.

Nå har Lovelyliller giveaway igjen, og jeg er atter en gang med:)



Når det gjelder meg selv og mine prosjekter er de satt litt på hylla fordi jeg har begynt litt på skole:) Men jeg strikker litt på si, og er snart ferdig med et babyteppe som jeg VIRKELIG håper blir vellykket...Dvs, det bli vellykket, fordi termin er i begynnelsen av juli, og jeg vet ikke om jeg rekker å strikke et nytt (^^,)

2 kommentarer:

  1. Hei hei! Har ikke smakt den,nei,men tror den er god! Appelsinsmak. Får satse på at du blir den heldige vinnern vettu,så får du si ifra om du likern ;) ha en fin helg

    SvarSlett
  2. If you're attempting to lose weight then you need to get on this totally brand new custom keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are effective, painless, money-efficient, and delicious.

    From their launch in 2019, 1000's of people have already remodeled their figure and health with the benefits a great keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones offered by the keto meal plan.

    SvarSlett