19 juli 2011

Konkurranse hos Fitnessnora!

"Fitnessnora" og Kaliber Gym har en konkurranse i disse dager, og vinneren trekkes 1. august! Sleng deg på, så kan du vinne disse flotte premiene (eller la vær, slik at mine sjanser øke! haha)


Whey Cooler - Cran'Raspberry har jeg hørt utelukkende gode tilbakemeldinger om!
Personlig har jeg lenge vært i desperat leting etter proteindrikker, og "Whey Cooler" er det eneste jeg har funnet som er drikkbart. Nå skal det sies at jeg kun har smakt en annen smaksvariant Iced tea peach, og den har ikke fått så mye skryt som denne! Har VIRKELIG hatt lyst til å prøve denne, men jeg har brukt så mye penger på iHerb i det siste, at det kun har blitt med tanken. I tillegg har de vært LENGE utsolgt!

Kreatin er forbruksvare, så det er alltid kjekt å ha. Samme med t-sjorter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar