09 april 2010

Nå har jeg begynt på Mariusgenseren!

For et par dager siden nevte jeg for en bekjent at jeg vurderte å strikke "mariusgenseren". Litt senere hadde hun skaffet meg oppskriften, og da hadde jeg rett og slett ikke noe valg; jeg bare måtte begynne å strikke!;)

Jeg kan jo ikke strikke;) Jeg har strikket litt før, men om jeg gjør en liten feil, blir jeg et lite spørsmålstegn...aner ikke hva jeg skal gjøre, og har da ofte bare rekket opp "heile shiten";) Men man må jo bare prøve mener jeg, og hvorfor ikke starte på en genser i voksen størrelse? haha...Ja, vi får se hvordan det går. Det værste som kan skje er at jeg ikke klarer det, og da får jeg vel bare rekke opp...verre er det ikke...Men om jeg ikke prøver, vil jeg heller aldri bli flinkere til å strikke..Og jeg VIL bli flinkere til å strikke, dvs jeg SKAL!

Så langt har jeg kommet til nå:


Det går ikke så veldig fort, men nå trenger jeg jo ikke genseren før til høsten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar