04 april 2010

Potteskjulere og lyslykter

I det siste har jeg fått dilla på å lage potteskjulere og "drakt/cover/omslag" (vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg)...De har tilnærmet samme oppskrift, og de er veldig lette å lage. Fort gjort!!!
Tidligere har jeg lagt inn et innlegg med en lyslykt, så nå legger jeg inn et par bilder av mine potteskjulere;) Flere bilder kommer etterhvert etter som jeg får tatt bilde av de;)



Jeg gjør som oftest ting på frihånd, uten oppskrift. Men enkelt forklart... 

Det man trenger er;

1 potteplante med plastikkpotte
1 plastikkpose
(Klippes til, og formes etter potta til planta. Den er der slik at man kan vanne blomsten uten at vannet renner ut.)
og selvsagt;
1 heklet potteskjuler
(Hvis noe ønsker det, så kan jeg gjerne legge ut en oppskrift på disse.)


Bare legg igjen en beskjed hvis det er av ønske at jeg skal lage en oppskrift!;D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar