24 september 2010

Monsterbukseoppdatering!

Oi, det ble et langt ord:P (monsterbukseoppdatering)...

Monsterbuksen strikkes litt på hver dag, så jeg legger ut en liten oppdatering på hvordan det går:)


For meg så er det sånn at når jeg strikker en ting, har jeg bare lyst til å bli fortest mulig ferdig! Jeg kan nesten ikke vente med å se hvordan den blir, selv om jeg har strikket den før og vet jo sånn omtrent hvordan det kommer til å bli:P

Etter nesten 40 år har mamma _nesten_ kastet røyken, og da får man litt tid til "overs". For å få tankene over på noe annet, har jeg gitt henne strikketøyet mitt. Hun har fått bryne seg på monsterbuksen på bildet over, slik at hun kan strikke videre, siden det bare er rett helt frem til vrangborden nede på beinet. Jeg skal jo strikke to like bukser til "guttane" mine (ja, jeg er fra Grenland), så vil jeg bli ferdig fortest mulig når jeg har lovet å strikke de. Jeg har derfor startet på den andre, slik at vi kan strikke sammen:)


Har ikke kommet så veldig langt, men så er det nå sånn at de første rundene tar grusomt lang tid:P

(Beklager dårlige bilder, men jeg tror blogger har problemer med å legge ut bilder. Jeg kunne i hvert fall bare legge ut stående bilder...)

1 kommentar: